Záchranáře zajímá názor i vás, pacientů

Tento článek je starší jednoho roku, jeho obsah tak nemusí odpovídat současnému stavu

STŘEDNÍ ČECHY – Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje zavedla novou možnost, jak získat zpětnou vazbu od svých pacientů, a to prostřednictvím služby Feedbando. Každý pacient nebo jeho okolí může jednoduchou cestou sdělit přímo vedení středočeské záchranky svůj názor na kvalitu zásahu každého týmu ZZS SČK a vyjádřit míru spokojenosti pacienta. Velikou výhodou služby Feedbando je rychlost a jednoduchost, neboť celé hlasování zabere jen pár sekund. Veškerá poskytnutá zpětná vazba je neveřejná, zcela anonymní a k datům má přístup pouze vybraný hodnotitel.

„Každý pacient ošetřený ZZS SČK může tak učinit pomocí elektronického dotazníku, který je přístupný po načtení QR kódu, nebo odesláním SMS na číslo 720 002 002 ve formátu ‚ZZS 1–5‘, kdy čísla fungují jako známky ve škole, tj. ‚1‘ je nejlepší a ‚5‘ nejhorší. Za toto jednoduché ohodnocení je možno připojit doplňující komentář.  Tyto QR kódy a SMS čísla jsou umístěna i na informačním letáčku ‚Záchranka odjela a co teď?‘, který je určen pro příbuzné pacientů,“ vysvětlila mluvčí středočeské záchranky Petra Effenbergerová.

„Středočeská záchranka poskytuje služby na světové úrovni, ale vždy nám chyběla možnost jednoduché komunikace s našimi pacienty. Na psaní dopisů a e-mailů dnes nikdo nemá čas ani chuť. Zavedení jednoduchého sběru informací prostřednictvím Feedbando nám pomůže najít případné nedostatky v naší práci a věřím, že tato zpětná vazba může motivovat zaměstnance k ještě lepším výkonům, kterých si už teď velice vážím,” dodal ředitel středočeské ZZS Martin Houdek.