Chystejte kódy na Sedlčanský jarmark!

Tento článek je starší jednoho roku, jeho obsah tak nemusí odpovídat současnému stavu

SEDLČANY – Chňapka, pralinky od Lucinky, čatný, marmeláda, třítko, perník, konvička, pivo – dva tisíce odměn v chystané soutěži značky Sedlčanský, o které se začne hrát už za necelé tři týdny. Známý výrobce pro svou značku sýrů Sedlčanský připravil motivační program založený na inovované mechanice rozdávání odměn za nákup výrobků. V rámci tzv. Sedlčanského jarmarku mohou zákazníci vyměňovat čárové kódy výrobků za odměny, přičemž ale vše se odehrává okolo „elektronického tržiště“ a zákazníci svou výhru nemají jistou.image003_zdroj tiskova zprava

Odměnou budou produkty tradičních českých řemesel: od vyšívaných kuchyňských rukavic, přes ručně dělané keramické konvičky na mléko, až po domácí marmelády. Výrobce tak chce najít spojnici mezi tradicí a řemeslnou výrobou sýrů a jiných produktů. „Každý účastník soutěže, který nám zašle tři kódy z krabiček Sedlčanských Hermelínů, získá možnost vstoupit na náš internetový jarmark a ihned se dozví, zda získává některou z osmi cen,“ vysvětlil mechaniku Kamil Arnošt z marketingu Sedlčanských sýrů. Akce poběží od začátku března do konce dubna, ve hře jsou dva tisíce odměn.

Autor/zdroj: TZ Neopublic Porter Novelli